Gå til innhold

jippi endelig litt åpning!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin idag og var å fikk en undersøkelse på sykehuset. Jo hadde en liten cm åpning og ho jordmora tøyde litt oppi der :) Så har det kommet litt blod i etterkant. Har hatt "tak" i magen i hele dag med en 10 minutters mellomrom. Men ingen sterke rier ennå. Men noe skjer i all fall! Er så spent om det tar seg opp til imorgen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk :)

 

 

gleder meg sånn til å få se henne!

Skrevet

håper tøyinga hjelper mer på deg enn det har gjort på meg :(

Skrevet

håper det hjelper på deg meir enn på meg, eg og hadde 2 1/2 cm i går. men her sitter eg like tjukk og feit. Men lykke til det hjelper nok meir på deg viss du har tak nå, hos meg stoppet det opp etter strippinga. :-(

Skrevet

Når tid har du termin da? Håper nu og tøyinga hjelper godt. Ho jordmorda sa nu ho røska godt til oppi der :) Er det lenge siden hun tøyde på deg? Kjenner jo magen strammer seg og kjenner det litt bak i ryggen. Har kjent det siden igår og siden det ikke har gitt seg ennå så håper jeg det tar seg opp :) En cm! ni igjen hehe...

Skrevet

hadde nok termin for 6 dager siden. Ble tøyd av gyn i går i 5 tida, alle på føden rekna med at eg kom opp igjen løpet av morningen/natt, haddet hatt kynnere/rier siden fredagskvelden. snakka med føden for ei stund siden og fikk beskjed om å berre vente og vente og vente..

Skrevet

eg hadde 3-4 cm når eg vart strippa

termin neste onsdag

Skrevet

Huff da cathy_87, Ja 6 dager over skjeønner jeg godt at du er lei! Ja det kan nu ikke være lenge til det skjer noe med deg. Har du prøvd å massere rundt tommelen. det myke området rundt? Skal visst stimulere livmoren.

Skrevet

Må bare spørre: gjør det vondt å bli tøyd eller strippet? Jeg har bare 3 dager til termin og har ikke fått noen undersøkelse enda. Men dette er mitt 3. barn og det kan godt være at jeg har fått litt åpning allerede. Skal til lege i morgen og da kan det jo hende at de sjekker.

Skrevet

jeg syntes ikke det var no særlig vondt. Tror det kanskje avhenger litt av hvor moden og mykt det er blitt oppi der. Nu sitter jeg her midt på natten. Har just pakket bagen og venter nu på at riene skal komme tettere og vondere. Blir nok å komme idag kjennes det ut som...klarer ikke sove meg gjennom det her. Kjenner det strammer seg og bygger seg opp til en topp før det avtar. Men går fint å puste seg gjennom det ennå...Tar sikkert mange timer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...