Rakel80 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Termin idag og var å fikk en undersøkelse på sykehuset. Jo hadde en liten cm åpning og ho jordmora tøyde litt oppi der Så har det kommet litt blod i etterkant. Har hatt "tak" i magen i hele dag med en 10 minutters mellomrom. Men ingen sterke rier ennå. Men noe skjer i all fall! Er så spent om det tar seg opp til imorgen
Rakel80 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 takk gleder meg sånn til å få se henne!
smackazz Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 håper tøyinga hjelper mer på deg enn det har gjort på meg
Tulletutta Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 håper det hjelper på deg meir enn på meg, eg og hadde 2 1/2 cm i går. men her sitter eg like tjukk og feit. Men lykke til det hjelper nok meir på deg viss du har tak nå, hos meg stoppet det opp etter strippinga. :-(
Rakel80 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 Når tid har du termin da? Håper nu og tøyinga hjelper godt. Ho jordmorda sa nu ho røska godt til oppi der Er det lenge siden hun tøyde på deg? Kjenner jo magen strammer seg og kjenner det litt bak i ryggen. Har kjent det siden igår og siden det ikke har gitt seg ennå så håper jeg det tar seg opp En cm! ni igjen hehe...
Tulletutta Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 hadde nok termin for 6 dager siden. Ble tøyd av gyn i går i 5 tida, alle på føden rekna med at eg kom opp igjen løpet av morningen/natt, haddet hatt kynnere/rier siden fredagskvelden. snakka med føden for ei stund siden og fikk beskjed om å berre vente og vente og vente..
smackazz Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 eg hadde 3-4 cm når eg vart strippa termin neste onsdag
Rakel80 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2007 Huff da cathy_87, Ja 6 dager over skjeønner jeg godt at du er lei! Ja det kan nu ikke være lenge til det skjer noe med deg. Har du prøvd å massere rundt tommelen. det myke området rundt? Skal visst stimulere livmoren.
lillegutt_i_magen Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Må bare spørre: gjør det vondt å bli tøyd eller strippet? Jeg har bare 3 dager til termin og har ikke fått noen undersøkelse enda. Men dette er mitt 3. barn og det kan godt være at jeg har fått litt åpning allerede. Skal til lege i morgen og da kan det jo hende at de sjekker.
Rakel80 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2007 jeg syntes ikke det var no særlig vondt. Tror det kanskje avhenger litt av hvor moden og mykt det er blitt oppi der. Nu sitter jeg her midt på natten. Har just pakket bagen og venter nu på at riene skal komme tettere og vondere. Blir nok å komme idag kjennes det ut som...klarer ikke sove meg gjennom det her. Kjenner det strammer seg og bygger seg opp til en topp før det avtar. Men går fint å puste seg gjennom det ennå...Tar sikkert mange timer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå