mamma'n til tre flotte gutter Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Vi reiser 7 juni til tyrkia. Gleder oss veldig dette blir gøy. vi skal til Side på sunwing resort. noen som har hvert der?? http://www.ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?hotelareaid=36251&hotelid=37515&itemid=37515&resortid=9314&categoryId=16&filterOnCategoryId=2
Hjertefamilien Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Blir sikkert gøy! Og morsomt det der da, satt nemlig i går kveld å nesten bestilte samme tur som du har gjort, på samme tid.... Meeen, jeg holdt litt igjen da, for jeg lurte på om kanskje mannen min ville ha med ett ord i laget ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 hehe..du må ikke spørre folk om tyrkia her inne.. mange har noen skrekkhistorer derfra og skal vistnok aldri tilbake. *ler* jeg har ikke vært i side, men jeg trives kjempegodt i Alanya i Tyrkia. god tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå