Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Ser mange skriver det i overskriften i tråden. og jeg aner ikke hva det betyr. (ja!!! jeg er sikkert helt idiot, men lei av å lure.....)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Uten Tekst, dvs at det ikke er noe mer utfyllende i innlegget enn overskriften... )
MikroMidas Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 uten tekst De har bare skrevet et spm f.eks i overskriften.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 ahhhh først så tenkte jeg å skrive bare i overskriften..... hehe ..... hadde vært litt morro. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå