Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg fullammer mitt lille gull enda og han er 6 mnd og 24 dager (stod her inne på siden!). Jeg er stolt over å ha ammet så lenge, men nå begynner jeg å bli litt bekymret... Han viser ingen interesse for mat... Vi har prøvd mme, grøt (5 sorter), frukt purre, middagsglass og alt man kan tenke seg, men han viser ingen interesse enda. Helsestasjonen sier jeg skal ta det heeelt med ro, at jeg skal gi han anledninger til å prøve... det enste han vil er å klappe å tulle med maten... Skal jeg la han få lov til det? Helt i starten? Slik at han kan bli kjent med andre smaker på egenhånd? Håper på svar, han kryper og er kjempeaktiv så jeg er redd han ikke får nok næring om ikke alt for lang tid... Har i tillegg hatt ROTA-virus og vært innlagt hele helgen... Det har tært på overskuddet han hadde... Litt langt, hilsen bekymret mamma!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 jeg ammet også lenge, fullammet og begynte med smaksprøver da han var blitt 6mnd. Ble lite i starten. Det som slo an her var most banan:-) det var han helt vill etter, og da fulgte liksom annen mat etter. Hvis du bare har prøvd frukt pure fra glass kan du kanskje prøve å mose frukt. Jeg ga frukten med skje, men har hele tiden latt han fingre med maten selv og tulle litt. Vil ikke han skal bli redd for å søle seg ut;-) så får vi heller ta manerene etterhvert;-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/10495939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå