Meg og gutten min Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 hvordan føler dere dekk? i dag fyller jeg 21 uker og lillegutt er rolig i magen min syntes jeg, kunne gått ha sparket litt mer. føler meg mer trøtt nå,, men alikevel er jeg ikke så sliten og sulten lengre:)har hatt noen dager med litt vond mage og svake menssmurringer, men er det kanskje fordi gutten min vokser mye i disse ukene??? i morgen skal jeg i møte med sjefen min ang. tilrettelegging i forhold til ryggen min, jeg begynner å bli sliten der og når man jobber på gamlehjem må noen tiltak inn:) ellers gleder jeg meg masse til lillegutt kjem 12 mars:) hvordan har dere det jenter nå når dere er i uke 20-22??? artig og høre hvordan andre føler det:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Min sparker endel, kjenner han mange ganger hver dag. Sparker i pc'en akkurat nå også Er mindre trøtt, men begynner å få lett vondt i ryggen, og også litt i bekkenet. Syns ukene går ganske fort, og har ikke noe hastverk med å møte gutten min som kommer ca 12.mars Er altså 21 uker.
FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Er del spark på gutten min også når jeg ligger i ro spesielt. Jeg har fått bekkenløsning, så er 50% sykemeldt...jobber som sykepleier i hjemmetjenesten så har et veldig tungt yrke..fungerer fint nå me fysio å delvis sm, så føler meg egentlig ganske bra!Er betydelig trøttere da;) Men gleder meg veldig til gutten kommer 13.mars:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er i uke 22. Er helt utrolig trett.. Kommer få sykemelding videre nå for jeg blir så trett att jeg nesten svimer av på jobben,, Jobber fremfor pc. Ellers er det mer å mer liv i magen hver dag! Begynner å glede meg å det begynner å opp for meg at jeg ska bli mamma. :-)
Athene75 Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er 22+0 idag. Den lille sparker endel spesielt når jeg er i ro da. Har vært sykmeldt 2 uker pga bekkenproblemer. Nå skal jeg prøve 2 uker med 50%. Håper det går greit, men er ikke så veldig optimistisk da ryggen er helt gåen om jeg står en liten stund, og også veldig vondt å sitte. Men jeg synes iallefall at jeg må prøve. Lenge å bli sykmeldt om jeg skal bli det allerede nå. Er sykepleier og jobber på sykehus.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har ei snuppe i magen som er ganske så rolig! Kjenner noen småspark (kribling) nå og da! Håper bare hun blir like rolig når hun blir født!!! hehe.... Er 22+6 idag!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Det er dager som det er veldig rolig her og, og jeg har også begynt å bli trøtt midt på dagen, og kunne tenkt meg en hvil Har og mye mensmurringer, men tenker som deg, at det er babyen som vokser mye. Jeg er aktivt sykemeldt, og har fått god tilrettelegging på jobb. Jobber på dagsenter for psykisk utv.hemmede, så det er godt å ha det lagt tilrette.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 ....har fått bekkenløsning/bekkenlåsning forresten.......
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 er i slutten av uke 20.... er 100% sykmneldt pga oppaskt og kvalme... kjenner spark ofte hver dag og kan se det utenpå magen også av og til =) er trøtt å sliten ofte....
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Hei, Jeg er da 22+1 nå å har en kjempe aktiv krabat i magen! Sparker masse å koser seg! Trøtt og sliten bestandig, vært slik hele tiden men begynner nå å bli vant til det. Har siden torsdag hatt en skarp smerte på høyre side i korsryggen, vet ikke hva det er men gir det seg ikke snart blir det nok legen på meg. Ellers er alt flott, knøttet får meg til å le flere ganger per dag å jeg gleder meg så til å møte han eller henne. Mitt lille gull kommer 5 mars!
Mammare Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Sitter på jobben og er kjempetrøtt og sløv. Ikke veldig effektiv om dagen nei.. Har visst veldig lavt blodtrykk, så plages også med en god del hodepine. Synes det er ganske slitsomt, men føler liksom ikke jeg kan være hjemme heller, for sånn ellers er jo kroppen i kjempeform. Venter en jente 11. mars, og hun er ganske aktiv om dagen. Moro! :-)
Jordbæret <3 Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er begynt på uke 20. Er vel 19+3. Er sykemeldt i to uker på grunn av at jeg har vært syk hele svangerskapet og klarer ikke bli helt frisk. Så nå kjenner jeg at jeg ikke har så mye mer å gå på. Alt som har med babyen å gjøre er bra. Blodtrykket mitt, pulsen på babyen, og veksten på livmoren er helt etter boka. Det er bare jeg som ikke er helt etter boka :-)
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 30. oktober 2007 #13 Skrevet 30. oktober 2007 Er i uke 20 og kjenner masse liv. Veldig gøy, men skulle ønske den lille ville fulgt min døgnrytme mer ; ) Den sover om dagen og sparker hele natten.. Venter en jente 17.mars, håper jeg da, for jeg har kjøpt MASSE rosa : O Sliter også med bekkenløsning, har aldri blitt helt bra siden forrige sv.skap. Jobber foreløpig 100% men må nok snart redusere litt..
Marit & de 3 knøttene Skrevet 30. oktober 2007 #14 Skrevet 30. oktober 2007 Hei. Jeg er i uke 21 og har termin 14 mars. Har ei lita jente i magen min jeg. Kjenner sparkene godt. Har begynt å få litt bekkenløsning nå og blir bare mer og mer trøtt. Føler veldig for en dupp midt på dagen, man har sjelden mulighet til det. Ellers føler jeg at jeg har fått tilbake litt mer energi nå. Var veldig sliten i 1 trimester og orket lite. Jobber i 50% stilling så jobben går greit ennå. Er spent på hvor lenge jeg holder før bekkenet sier nok denne gangen( er mitt 3 barn dette).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå