Eucerin Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Nå har jeg helt bestemt meg for å slutte, men er så redd for å ikke klare det! har prøvd mange ganger før.. men så leste jeg om naturproduktet Naturstopp, med garanti tilbake om man ikke har sluttet innen 3 mnd. Noen her som har prøvd det? eller noen svake mennesker som kan gi noen gode råd ellers?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Helt ærlig så tror jeg ikke i det hele tatt på noen enkel og lettvint måte å slutte på! Men noen tjener sikkert gode penger på sånt. Sluttet selv for over 3 år siden, det var tøft ja! Trøsten er vel at man ikke kan kalle seg ett svakt menneske etterpå ;¤)
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Har ikke erfaring med røykeslutt-spray, men har prøvd hypnose. Det funket for meg, var tøft de første 2 dagene, men etter det var det enkelt. Men, så skal det sies at jeg var så dum at jeg bestemte (!!???) meg for at en helg vi skulle på hyttetur, da skulle jeg røyke. Vel, det ble jo ikke bare med den hytteturen, da. Hadde i utgangspunktet ikke lyst på røyk, så hvorfor jeg var så tett i pappen at jeg røyka den helgen, det skjønner jeg ikke : (
trollmor tiril Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Har prøvd akupunktur, 3 timer, 900 kr! En god hjelp, altså! Får bort det meste av suget, da er det bare vanen igjen (det er din jobb,hihi)! Hvis du absolutt vil slutte å røyke, ville jeg prøvd dette! Du merker det etter første time! Deilig å bli røykfri! Lykke til
Mmmmmammman Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg sluttet for andre gang med "endelig ikke-røyker"-boka. Veldig fornøyd, funket myyyye bedre enn første forsøk noen år tidligere med plaster og div..
LegallyBlond Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Var helt fast bestemt på å slutte, kjempemotivert og så leste jeg "endelig ikke-røyker" og ble enda mer motivert. Har nå vært røykfri i 4 år ganske nøyaktig. Kjenner fortsatt røykesug innimellom, spesielt når jeg er stressa, men det går veldig bra og helsa er blitt MYE bedre! Så lenge du er virkelig, ordentlig motivert så klarer du det. Må ikke være redd for å ikke klare det, du skal være sikker på at dette går!! (vet at det er lettere sagt enn gjort...=)) Man kan gjerne bruke spray eller andre hjelpemidler om man føler for det, for noen er det akkurat den hjelpen de trenger for å komme over "kneiken", men det er til syvende og sist motivasjonen det står på.
Harald Ripultfør Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Bare gjør som din sterke søster
Eucerin Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2007 tusen takk for alle svar, også deg kjære søster;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå