c-lotta Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Dottern min blir så varm om natten når hun sover så puten blir fuktig. Har en bomullspyamas på men lurer på om ull er tingen ? Har ingen erfarenhet av ull. Hun hade mye utslett som liten ( er nå 10 mån) och då sa de att man ikke skulle bruke ull, men nå har hun i stort sett inga utslett lenger. Vad er best å bruke för å hålle en jemn temperatur?
Gjest Ut på tur Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Det finnes ull med bomull på innsiden. Det får du bl.a på cubus. Det finnes også ull silke undertøy som kanskje kan være noe for dere. Disse ull bomull klærne påcubus tror jeg koster 129 kroner så om det ikke fungerer er det jo ikke det største tapet
MartinFelipe07 Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Spiller ingen rolle på hva vi har på gutten vår om natten,han svetter uansett. Så jeg har da valgt å ta bort puten. Den blir jo gjennomvåt!
heldigec Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Ull med silke kanskje? Pute trenger hun vel ikke..... Opp med vinduet! Sett inn termometer så vet du hvilken temperatur som duger for barnet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå