ABC123:-) Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Kanskje dumt å skrive et innlegg allerede nå, men jeg har grunn til å tro at jeg kan være gravid igjen, og er usikker på hvordan jeg skal forholde meg til mannen min. Vi er blitt enige om å stoppe på to barn, selv om dette har vært mer hans ønske enn mitt. Jeg ser fornuften i det, men i hjertet mitt vil jeg nok egentlig ha tre barn. De to andre barna våre er ganske små, og vi skal til å starte egen bedrift. Vi sliter også litt i hverdagen, selv om forholdet mellom oss på mange måter er solid. Føler egentlig at vi ikke har kapasitet til et barn til akkurat nå, men også at det er korttenkt og egoistisk å la dette avgjøre hvorvidt vi skal gå videre med et svangerskap. Lurer på om det finnes noe familierådgivning vi kan gå til? For jeg ønsker ikke å uten videre avbryte et svangerskap fordi jeg føler meg presset til det. Mannen min har lett for å bekymre seg for framtiden, mens jeg mener at ting pleier å gå seg til. Dette kan forklare litt av holdningene våre til antall barn... Akkurat nå vet jeg ikke engang om jeg skal ta en test bak ryggen hans, eller fortelle ham om mine mistanker... Føler meg ganske alene akkurat nå! Er takknemlig for alle svar!
NoDoubt Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Si at du har mistanker og kjøp en test! Ingen grunn å gå å bekymre seg for noe som kanskje ikke er der. Kanskje han ikke blir så negativ som du tror?! Lykke til uansett:-)
ABC123:-) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Takk, NoDoubt! Tenker at jeg kan "tilby" å sterilisere meg hvis det blir et barn til nå. Flere enn tre vil heller ikke jeg ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå