Gå til innhold

Hotel Cæsar: barnet til Vilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig greia med at Storm har fått det for seg at han er far til barnet? Er han det?

Husker så godt episoden hvor Vilde gikk på byen for å bli gravid, og det ble hun etter en one night stand. Har jeg gått glipp av en episode hvor det har blitt oppklart at det var Storm og ikke one night standen som var faren til guttungen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er rimelig sikker på at det er Storm som er faren.

Han har skrevet under på noen papirer om at han ikke skal ha noen ting med sønnen å gjøre.

Skrevet

Onenightstand var vel bare dekkhistorie. Storm har gjort Vilde en tjenest ved å hjelpe henne med å bli gravid. De har en avtale om at han IKKE skal være forelder til barnet....det skulle jo Ellen være....

Skrevet

han er faren, og de har skrevet en avtale der han fraskriver seg alt ansvar eller noe sånt...

Skrevet

Det var jo storm som var denne one night standen.

=)

Skrevet

Hun og Storm hadde en one-night stand med det som mål at VIide skulle bli gravid. Og de skrev under på en kontrakt at han ikke skulle ha noe med barnet å gjøre.

Skrevet

Ok, dette var litt oppklarende. Har gått glipp av en del episoder pga jobb men det jeg så var at hun tok positiv test etter å ha møtt en tilfeldig fyr på byen. Så har jeg gått glipp av det med Storm og den avtalen jeg hører så mye snakk om i mellomtiden.

Ikke så viktig men frustrerende når man ikke henger med i serien hehe :)

Skrevet

Hun hadde en annen one night stand også isåfall! Da Ellen og hun snakket om barn gikk hun på et utested og begynte å kline med en fremmed gutt på dansegulvet. Og resten ble ikke vist men jeg tenkte det lå i kortene at han var faren da hun tok positiv test rett etter. Men da har jeg sikkert gått glipp av det med Storm i en episode.

Skrevet

Men dere, er jo en stor hemmlighet hva barnet skal hete, jeg leste et sted for lenge siden at han skal hete Gjert, etter Gjerterud hi hi.

Skrevet

Den one night standen var Storm. De viste det ikke slik at vi seere skulle lure... men i episode... husker ikke hva det var men var et rundt tall=) snakket storm og vilde om det... så da fikk vi vite at det er han som er faren.

Ungen skal hete Gjert ja=)

Skrevet

Gjert var jo et vakkert navn ... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...