Bølle&Frøet Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Er det andre som har hatt dårlig erfaring med toffeliten.no??? I juli bestillte jeg en mikk-line dress til sønnen min, den ble sendt i postoppkrav. (har det til og med på mail at den ble sendt på postoppkrav.) Problemet er at i dag da jeg var på kurs med jobben hadde jeg skrudd av mobilen min da de prøvde å ringe meg. Så derfor ringte de til samboeren med trussel om inkasso!! Jeg har ikke sett en reging fra dem heller.... Skal ta kontakt med dem i morgen å høre hva de driver med!!!! Er dette i det hele tatt et seriøst firma????
lenej :o) Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 som egen butikk-eier, så synes jeg du skal høre med dem hva som er gått galt, kan være en enkel misforståelse, enn å dra navnet deres, og bedriften deres ned i søla, kansje uten grunn?
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Er rett som det er innom butikken demmes her i byen og kan ikke si jeg har opplevd noe dårlig service fra de, kjempehyggelig og behjelpelig betjening og en super butikk spør du meg:o) Det ror nok helt sikkert på en missforståelse, og vil anbefale deg å ringe dem i morgen så går det sikkert i orden:o)
Bølle&Frøet Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Takk otilie79 og gojentene<3, håper virkelig det bare er en missforståelse, er LIVREDD inkasso!!!
Bølle&Frøet Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 Ja det var det jeg gjorde, ellers hadde jeg jo ikke fått pakken...! Synes bare det er rart at de da mener at dressen ikke er betalt... Håper bare det ordner seg...
Bølle&Frøet Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har sendt dem mail med kopi av mailen de sendte til meg, pluss en en liten melding om at jeg håper at de ordner opp i saken. Kommer også til å ringe dem i morgen. Synes også det er rart at de ringer min samboer......
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Litt unødvendig å ringe samboeren din, det er jeg enig i. Men det samme skjedde faktisk meg da jeg bestillte nytt trekk til voksiposen før minsta ble født. Da fikk jeg purring/innkassovarsel selv om jeg hadde mottatt den på postordre. Men det ordna seg da jeg ringte de:o)
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Fikk den ikke fra Tøffeliten da
cec80 Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Er egentlig ikke for å "henge ut" verken folk eller bedrifter på nett, men tøffeliten trenger virkelig å skjerpe seg!!! Jeg har hatt MASSE problemer med denne bedriften!!! For å gjøre en lang historie kort, så har de NULL kontroll på den økonomiske biten av firmaet sitt, og sender ut regninger og inkasso i hytt og vær, og det i tillegg på noe som jeg ALDRI har bestilt!! Håper nesten noen som kjenner de leser dette og bringer det videre, for jeg vil virkelig fraråde folk fra å kjøpe noe som helst fra denne bedriften! Min sak ordnet seg kjapt etter at JEG tok direkte kontakt med inkassobyrået og saksbehandler, men jeg fikk aldri noen unnskyldning fra tøffeliten, for alt rotet de stelte i stand for meg...Utrolig dårlig!!
Bølle&Frøet Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. oktober 2007 Huff, så pass.... Håper det ordner seg i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå