Dronning Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Har 8 uker igjen av svangerskapet og har termin 26 desember. Bestemte meg så for å spå med tarot kort for å se om jeg får før eller etter nyttår. Spådde i cross, og fikk kortet death opp på kortet bort til venstre. Ble redd og rotet til bunken og sjekket ikke hva death kortets betydning har i den liggingen... Kan noen si meg om det er barnet mitt det er noe galt med eller noen andre? Ble veldig redd og bekymret!!! 271087
smilla76 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Skjønner godt at du fikk deg en støkk, men tror du kan ta det helt med ro. Husk at Death SOM REGEL IKKE betyr at noen skal dø el.l, det har som regel med å gi slipp på en situasjon/væremåte/periode/forhold til noen/noe, ofte betyr det at noe ender på naturlig måte, herunder vil jo en fødsel være en naturlig slutt på et svangerskap. Men for å prøve å si noe må jeg vite litt mer nøyaktig hvilken posisjon kortet lå i og i hvilket legg (helst skal man jo se det i forhold til de andre, men som hvilket nr kom det opp må jeg i hvertfall vite). Hvilket cross er det du mener, keltisk kors eller kors med 5 kort eller 4 kort? Hvis det er keltisk kors må jeg også vite om du pleier å legge det 4. eller 6. kortet på plassen helt til venstre, folk gjør forskjellig.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Ja, jeg tolker Døden også som en endring i livssituasjonen, som er nevnt over her, kortet symboliserer gjerne avslutningen på noe og starten på noe nytt. I den forbindelse, kan det muligens være svar på spørsmålet ditt, at du kanskje føder i starten av 2008? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå