Gå til innhold

møtte tilfeligvis nye dama til bf idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff..likte det virkelig ikke..hun satt på bussen da jeg og ungen tokk buss.

sa ingenting jeg,ble helt satt ut..

ødelagte hele dagen min....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok bra det. Du kan nok slappe helt av, for hun hadde nok sikkert ikke behov for at du skulle si noe til henne. Hun så nok sikkert bare etter om barnet ditt, registrerte at det var hun som satt der(Dersom hun har hilst på barnet ditt da).

Vi stemødre bryr oss ikke om vi treffer på ekser av typen/samboeren/mannen vet du ;-) Men vi vil jo hilse på barna når vi treffer de sånn ellers da...selvfølgelig. De er jo en del av livet vårt (Blir det iallfall etterhvert) :-)

Så slapp helt av du, og ikke tenk mer på det :-)

...Men hvorfor ble du helt satt ut? Og hvorfor ødela det hele dagen din?

Skrevet

heh..hu ga meg bare et faskt smil..og nei hun hadde ikke møtt dattra mi så likte det ikke.men hun er jo liten ennå.

ble satt ut fordi jeg fortsatt har følelser for bf og vil ha han tilbake og går gjennom en stor sorg pga det.

vi prøvde av og på i et par mnd 3 uker før han traff hu så liker hu ikke..jeg hadde kanskje hatt en sjangs om ikke hun kom inn i livet hans..arrg

Skrevet

Ok ...da har jeg full forståelse for at du sliter etter å ha møtt på henne.

...men samtidig håper jeg du forstår, at det ikke er hennes skyld at det ikke funker mellom deg og han, og at de to har møtts.

Må også si at jeg tror dere hadde hatt dårlig sjangs uansett...med tanke på at dere har et barn sammen, men allikevel ikke har fått det til å funke i det hele tatt. Av og på i et par måneder sier jo litt om forholdet dere i mellom... Ikke for å såre deg, men jeg tror det er best at du går videre uansett om han har funnet ei ny eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...