Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Lurer litt på hva dere syns er ok pris på klærne til barnet i de minste str? Jeg er ikke villig tilå betale stort mer enn ca200 for en bukse, ca 100 for en body, 150 for en nattdress Ser også ofte på salg etter klær som ser bra ut. De blir jo ikke brukt så lenge, og må si jeg har andre ting å bruke pengene mine på enn feks en bukse til mange hundre.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Ja, det er kvalmt med mennesker som kjøper i hauger og dunger til barna sine. Er mer opptatt av merker enn noe annet.
Tussa og Sofie Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Ja jeg kjøper ikke noe dyrt selv, det meste går fra H&M, Cubus, Kappahl etc. De har fine priser synes jeg. Klær fra Fru Lyng, Babyshop, Barnas Hus osv er veldig koselig å få i gave fra besteforeldre og tanter, de har kjøpt endel fra disse stedene. Men jeg synes mye der er for dyrt til at jeg vil kjøpe det nå til så smått.
KristineH79 Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Blir nok en del hm ol butikker jg kommer til å benytte meg av fremover! Har arva nok i str 56-68 og noe i 50 men jm trudde jg kunne vente meg en pjokk på 4200g så trenger ik mye i den str. De vokser fort ut av klærna den første tiden, mye av d jg har arva er bare brukt noen få ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå