Gå til innhold

For en grøt!

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøvde havregrøt med eple i dag, og hei hvor det gikk unna! Lurer meg på hvorfor jeg har strevd med grøt uten frukt når det går så bra med. Frukt er jo bare sunt da, så jeg tror faktisk vi fortsetter, men da 8 mnd's fibergrøten med frukt. Med tutti frutti-tranen først så gikk jo kvelden som en drøm :-)

Så tips til de som strever med grøten. Dette var 6 mnd havregrøt med eple. Yummie :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

J, vi bruker den med frukt. Den uten noe smaker jo lim!! Skjønner godt at den ikke faller i smak akkurat. Har nesten sluttet med risgrøten her nå siden Erica har blitt vant til stor-baby-grøt.

Skrevet

Vi skal også begynne med 8 mnds grøten denne uka. Ellers digger hun alle grøttypene vi har prøvd til nå.

Skrevet

Vi måtte gi Sebastian naturell grøt da vi var redd for at han var allergisk for frukt, og det var ikke populært!

Akkurat nå tror jeg han er inne i en grøtnekt periode for nå er det ingen grøt som holder mål. Jeg har variert mellom forskjellige merker og smaker for at han ikke skal gå lei, men tror han er blitt det for det........ men det kan jo bare være tennene som reduserer appetitten igjen. Middagen er jo dagens høydepunkt (i dag prøvde vi 1 års glass og det gikk ned på høykant), og skive til lunsj er fortsatt nytt og spennende, men grøt er nok blitt kjedelig:/

Skrevet

Ja, alt annet enn med frukt er ikke godtatt her i gården. En dame med litt prinsesse-nykker ja:-) Men for tiden er det ikke stas med noe annet enn brødskive og frukt. Så vidt vi får i henne grøt på kvelden.. Kjipe greier... Håper det bare er forbigående. Hun kan jo ikke spise bare brødskive. Dessuten har hun enda ikke helt teken på det å tygge det så det tar jo så utrooooolig lang tid å få det i seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...