Gå til innhold

Våkner ofte om natten - gutt 7 mnd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ammer fortsatt om natten fordi jeg har ikke klart å venne han av med det. Han blir da liggende sammen med oss i sengen. Jeg ønsker svært gjerne at han sover i egen seng, men med en gang jeg legger han tilbake i sin seng om natten våkner han. Han sover fra 7-23.30, sovner raskt igjen og deretter våkner han hver 2 til 3 time. I det siste har han også begynt å våkne kl 06:30, hvor han før sov til 08. Er det flere som opplever dette? Er det noen som har kjennskap til akupunktur på spedbarn som skal hjelpe mot søvn?

Noen tips om hva jeg kan gjøre slik at han sover lenger om natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anbefaler boken the no cry sleep solution.

vi hadde det slik i en periode men det gikk like fort over.

hun sover helst i sengen sin. ammer ikke.hun har fått flaske siden fødsel ohg jeg har faktisk tenkt til å fortsett å gi henne på natt ei stund til. ikke store skvetten hun drikker og sovner rett etter igjen. så tar ca 5 min. det er det verdt her i gården. er jo små så kort tid.

hun våkner vanligvis i 03 tiden og har da sovet fra 19. etter en liten sup melk sover hun da til kl 07.

men som sagt en liten periode våknet hun hele tiden.

vi brukte rådene i boken, de hjalp. nå sover hun også lengre økter om dagen. 2 økter på ca 2 timer hver.

det går nok i perioder. tror det er viktig å ikke sammenligne verken seg selv eller babyen med andre men gjøre det som føles riktig for deg og din baby.

vi har sjelden grining her i gården, og selv om de fleste sier ditt og datt gjør vi det som fungerer på vår lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...