Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jepp...mensdag 5 i morgen og klart for ny pergorunde! Og kombinert med akupunktur og en uke ferie før el, satser vi på at det blir en flott adventsgave i år hehe...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Masse lykke til:o) Håper den sitter da.. Hadde vært koselig..
løveprinsen <3 Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Gud som jeg håper det lykkes for dere nå. DET har dere virkelig fortjent. Masse lykke til.
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Hei Turbotrollet! Da håper jeg du får slappa godt av på ferie og at EL kommer og spiren sitter den pp. Lykke til og god ferie. Vi begynte jo på pergo nesten på likt tidligere i høst vi. Hvor ble det av lucy som også startet på den tiden? Har hun fått fulltreffer og forlatt bli gravid eller? Jeg har pausemnd nå. Og har EL i disse dager. Pos EL test i går og i dag. Så nå kan du tippe hva vi bedriver :-D
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Hei babyimagensnart Ja, tror lucy fikk positiv test her for noen uker siden- regner i alle fall med det var henne Lykke til med all sengekos Så satser vi på at det blir noen små sommerbebiser rundt omkring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå