Gå til innhold

Hmmmm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mamman til yppert kommet hjem, siden han ikke er her på kvelden....? Han får vel ikke lov å chatte osv. så sent på kvelden vil jeg tro. Ligger vel og sover og suger pupp han nå.... He, he. Barnslig jeg? Ikke noe mer en de andre sauene her inne! Bæææ!

Eller har han endelig forlatt oss? Ikke det at jeg tror DET noen gang vil skje. Kun om trikken skulle kjøre over ham! Sier ikke at jeg ønsker ham død.... bare litt avkappede armer kanskje? Ingen armer ingen kaker.... eller internett! Ha, ha, ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være sau får du ta på din egen kappe. Yppert er nok bare midlertidig satt ut. Han driver vel å trimmer nesehår eller noe annet viktig.........hehe

Skrevet

Hmm, han er nok mer opptatt med å få livene på kjør til slike som deg, eller å holde meg med selskap på kveldstid;-)

Du skjønner noen av oss har et liv utenom enn å forfølge visse her inne, du er jo helt hekta på Yppert jo

Skrevet

Du må følge litt bedre med. Ser han ofte jeg.

Skrevet

Hva mener du med livene på kjør????

JEG har så absolutt et liv utenom å forfølge visse folk her inne (og takk og lov for det, i motsetning til saueflokken her inne, som tydeligvis prioriterer Dib/Bim fremfor familien sin). Hvordan i all verden kan du påstå noe annet etter bare ett innlegg? Hmmm.

Skrevet

hehe.. faktisk en morsom anonym også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...