Gå til innhold

Når begynte deres barn å banne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er snart 3 år og 3 dager nå har han sagt faen eller gi faen flere ganger etter hverandre. Tror han har lært det i bhg. Selv om vi og banner så har han aldri sagt det bår vi har sagt noe stygt. Og det er tydelig at han har hørt at det er stygt for jeg bare overser han når han sier det. Men han bare fortsetter. Utrolig sjarmerende kan man si. Håper det går over snart igjen. Er vel ofte litt perioder eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klassisk... ;-)

Min eldste er like gammel, og tester litt sånt også. Han sier "Faen" og ser med forventning og fryd på oss om vi skal reagere...

Han bruker "Herregud" også, men det har han sikkert fra meg :-/

Skrevet

Hahaha.....Spetakkel, det sier snuppa på 2 år også, og pappan påstår det er fra meg...men herregud, det tror jeg altså ikke!!

;o)

Skrevet

Jeg innrømmer det... ;-) Klarer ikke å kontrollere det - he he.

Han uttaler det med skikkelig bergensk schwong også "Hærræguuuud"

*Flau*

Skrevet

Min 3,5åring sier idiot og herregud. Og det har nok lært av meg. *flau*

Blir ofte litt engasjert i trafikken, og da tenker jeg ikke over at snuppa sitter bak og hører...

Skrevet

Eldste var heldig nok til å bo et sted hvor banning blant barn er mindre utbredt da han var liten, og har så langt ikke lagt seg til vanen.

Minste på snart tre begrenser seg til "herreguuuuud!," "scheisse," "shoot" og "fy-fy!" enn så lenge. Jeg tar de to førstnevnte på min kappe. Tror de alle er fra i høst.

Skrevet

*phu* Er egentlig veldig lettet over å høre at det er flere, er ganske flaut.

Hehe...hun sier "hærreguuud" eller enda verre, f.eks når hun mister noe på gulvet kan hun si "hærregud å fader altså". Håper hun ikke sier det i barnehagen...huff...

Skrevet

Han begynte da han var rundt 3.

Sa første faen, og så begynte han å si svarte faen.

Dette varte vel et par mnd, og nå sier han det ikke mer

Skrevet

Vi banner dessverre litt her i huset. Herregud blir sagt sikkert daglig.

Eldste er 3 år og 4 måneder, hun har til dags dato aldri bannet

Skrevet

Jeg er nok veldig heldig, ingen av guttene her på 5 år og 3 år har noengang bannet som jeg har hørt, det sterkeste som kommer ut av munnen deres er "fillern!" (fra Ole Brum) og " din dumstut" (fra et eventyr). Egentlig helt utrolig at det ikke er kommet noe værre, men tror det kan komme av at eldstemann er en vimsete drømmer av type som antagelig ikke har registrert det engang om noen har bannet i nærheten av ham ;-) Men jeg venter på dagen da og aner ikke hvordan jeg skal reagere på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...