Gå til innhold

Hvordan få av de kunstige neglene mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har støpt kunstige negler. Nå ønsker jeg å ta de av. Noen som har et smart tips så jeg slipper å dra til neglsalongen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitte med fingrene duppet i Aceton. Fikk lett av mine slik jeg

Skrevet

Mener du da neglelakkfjerner som inneholder aceton eller må man kjøpe det et sted?

Skrevet

Hun som støpte på mine sa at det bare var å bruke neglelakkfjerner med aceton. Kjøpte det og brukte den som vanlig neglelakkfjerner... Det gikk ikke!

Men kanskje å helle noe i ett lite glass og sitte med fingertuppen i det litt hjelper :-) ?

Skrevet

jeg er utdannet negldesigner. og den beste måten og ta de av på er å sitte med de i aceton. da ødlegger du ikke dine negler under.

aceton får man kjøpt på apoteket. koster ca 30 kr for en flaske. så har du det i en glassbolle og putter neglene nedi. legg et håndkle over henda og bollen sånn at du slipper å lukte på acetonen. det lukter ganske sterkt av det.

det kan ta litt tid før de detter av. avhengig av hvor tykke neglene er.

:)

Skrevet

Slå handa litt hardt og uforsiktig ned på båndet mens du står og tar ut varene dine i kassakøen, så seiler de så fint bort til kassadama, he, he.

Det skjedde med meg og det var vel siste gang jeg hadde på meg kunstige negler...X-o

Skrevet

Glemte å si: Ikke å anbefale, egentlig....

Skrevet

Tally; håper for din del at det ikke var STØPTE negler, for da hadde nok fingertuppene dine vært med på båndet også!

Jeg har støpte i gele og når jeg slår mine så er det sinnsykt vondt, for de knekker jo ikke!

Skrevet

He, he, nei, heldigvis hadde jeg ikke råd til noe annet enn de man limte på .... men de satt skikkelig fast og det gjorde vondt!! For ikke å snakke om at det var LITT pinlig da jeg oppdaget det....

;-)

Skrevet

Hmm, kanskje jeg skal få meg støpte negler da? Mine egne er omtrent like harde som gladplast for tiden...

Skrevet

Jeg satt med finga nedi ren Aceton som jeg kjøpte i malebutikk. 1 liter- billig. Nytter neppe med vanlig negllakkfjerner med aceton i. Blir uansett for lite. satt med hele neglen nedi i ca 10 min. Da var det bare å skrape av en geleguffe :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...