Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 i grøt, melk, eller ublandet m skje? hvor mye? her har det vært forstoppelse i over en uke etter introduksjon av grøt? ville dere gitt det på kvelden nå, eller blir det litt dumt pga natta?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 jeg blander ut malten i melka. har ca 1 ts på 150 ml melk. og det gjør ingenting å gi babyen din malt nå til kvelden.. ikke sikkert det kommer noe med en gang..
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 jeg har blanda det ut i melk til lillemann.. en teskje i en flaske når det er lenge sida han har bæsja.. det hjelper på han.
msola Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg blandet ut i kokt vann og ga med skje. Synes imidlertid ikke at det ga noen særlig effekt. Ville ikke gitt på kvelden, men på formiddag og tidlig ettermiddag. Det som fungerte for oss var sviskesaft.. da ble det fart i sakene. Kjøpes på butikken, eller lag selv. Gi dette enten med skje eller i grøt. Lykke til!
msola Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Glemte å få med at jeg ammer, ikke mme og har derfor ikke prøvd å tilsette malten i melka. Kan godt hende det fungerer bedre....
Mamma&LilleKrølle Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Ha det i melka, eller hvis du gir grøt der du blander ut pulver i vann, kan du blande ut malt i vannet først. Før du ordner grøten. Her må jeg ha malt i både grøt og flaske, til hvert måltid, en hel spiseskje. Svisker funker ikke på min frøken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå