Gå til innhold

Piercing-"hull" i navlen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er nå i uke 24, og begynner å få ganske stor mage. Har tatt ut piercingen i navlen for endel uker siden, men ser at hullet den har vært i har begynt å bli veldig stramt. Noen av dere som har kommet lenger som kan si noe om hva som skjer med dette etter hvert som jeg vokser enda mer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid for andre gang. Arret blir nok mer og mer dratt for hvert svangerskap. Da jeg tok den sa han som gjorde det at det ville bli like fint igjen etterpå. Ikke helt sant..'

Men det er nok også høyst individuelt.

Arret etter hullet er liksom skjøvet opp og dratt til siden.

Jeg har ingen planer om å ha en ring/pynt i magen igjen. Da må i såfall magen og kroppen bli helt topp igjen - noe jeg ikke har helt tro på etter to tette svangerskap og en moden alder :-)

Skrevet

Er i uke 30, blitt veldig stramt hos meg også.. men vett ikke hva som sjer videre, håper så veldig mye at magen kan bli nesten som den var før igjen iallefall!!:)

Skrevet

Er du ung, går det nok bra å få flat mage igjen, men arret er dratt uansett. Tror synligheten av arret avhenger av hvordan navel man har og hvor pircingen er satt i navlen. Arret bør krype inn igjen om det er plass til det der :-)

Skrevet

jeg har også hatt hull i navenlen, tok den ut i forige svangerskap,da fikk jeg bare noen strekk merker fra der percingen hadde vært og oppover...men de bleknet med tiden og man kunne nesten ikke se de;P

og percing hullet var slakkt/hang litt viss jeg prøvde meg med en perging i, dette var ca 6 måneder etter fødselen..men etter et år så var det sås å si normalt igjen, jeg prøvde ikke med percing ijgen før det var godt et år så det være at det var bra før det=)

Skrevet

hadde termin på lørdag, og hullene er nå to streker på ca 1cm hver, og huden mellom har blitt mørkere (sikker fordi den har blitt så strekt)

(hadde barbell på oversiden av navlen)

det varierer nok fra person til person, alt ettersom hvor stor magen blir/ hvordan magen blir (jeg har bare fått mage, ikkeno på sidene, så huden der er rimelig strekt!)

er spent på åssen det blir seenes ut senere...

:)

Skrevet

Jeg er i uke 38. Hullet ser slik ut som det gjorde når jeg ble gravid. Det vises litt bedre ettersom magen er blitt presset utover, men det er ikke blitt stygt eller noe. Jeg tar ringen gjennom med jevne mellomrom (tar da bare på litt olje så sklir den fint gjennom), da jeg gjerne vil sette den i igjen etter fødselen/når magen er blitt litt mindre:)

Skrevet

det er blitt stygg farge og dratt endel for hvert svangerskap.tok ut i ca uke 20 i første svangerskap for 7 år siden.men tror jeg hadde en veldig dårlig piercing egentlig

Skrevet

mitt ser heilt jævlig ut! har blitt dratt og slitt i, og arret/hullet er strekt ca 2-3 cm og er knall rødt :(

Skrevet

jeg synes huden begynte å strekke seg og være litt sår og øm i uke 15 så tok den ut da jeg... nå på slutten strekkes den veldig.. er vondt om jeg ikke smører ofte. den har grodd helt igjen da, så er ikke noe hull lenger, men huden der er veldig stram og rar.. du kan jo se på bildene mine hvordan den ser ut..

Skrevet

men selv om det ikke er hull lenger så er det jo streker der hullene har vært da...

Skrevet

jeg er i uke 33, tok ut min for ett par uker siden, fordi den begynte og hekte seg fast i klærne... ikke har hullet forandret seg og ikke har jeg fått noen andre merker heller... men har jo igjenn noen uker enda da, så gjenstår og se hva som skjer da, men tror egegntlig ikke at d blir så veldig annerledes heller.. d rekker i allefall ikke og gro igjenn.

Skrevet

Jeg tok ut min for 2 uker siden, er i uke 39 nå. Da den begynte å bli litt stram. Ble litt betent øverst, den ser helt normal ut ennå. Har ikke fått noen strekkmerker eller noen ting. Klarer fint å kjøre igjenom stanga så tror ikke den vil gro på en stund.

Nå skal det sies at jeg har hatt min i 10 år, vet ikke om det har noe å si??????

Så alle trenger ikke å få disse stygge arrene som jeg ser noen har fått..

Lykke til!

Skrevet

Mitt er heller ikke så lekkert lenger. Jeg fikk 3 store strekkmerker utfra det øverste hullet i navlene. Men men slik er det nå bare og jeg var veldig fornøyd med den før jeg ble gravid og var endel yngre.

Det morsomme under fødselen med nr 1 var at jeg glemte å ta ut piercingen i tungen, og da jeg skulle få epidural måtte denne ut.Jeg ble stressa for det ville den ikke, så midt i rier og alt måtte vi frem med tang og styre på for å få den ut.Jeg hadde hatt den der i MANGE år. Så jeg vil anbefale alle om å ta bort alle piercinger før en fødsel.hehe.

Skrevet

jeg har nede i navlen da å tok den ut i uke 29..er nå i uke 35 å kan fortsatt ta den i hvis jeg vil men blir litt stramt..men er ingen arr eller noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...