Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Er det virkelig slik at man i utdrikningslaget MÅ tjene penger til sin egen drikke?????Er ikke det litt "avleggs" nå?Får angst bare av tanken på å måtte drite meg ut,så skulle nesten ønske at jeg slapp unna hele greia:(
♥2 små gull♥ Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Snakk med forloveren din om det. Jeg har gjort det, sagt ifra at jeg IKKE vil ha noe utdritningsopplegg, jeg HATER oppmerksomhet, og utdrikkningslaget er noe jeg virkelig gruer meg til. Har fortalt det til forloveren min, hun kjenner meg jo veldig godt, og sa at hun var veldig klar over det, og at jeg ikke hadde noe å grue meg til. Jeg har sagt at det eneste jeg ønsker er en hyggelig kveld med venninnene mine, og hun har sagt at jeg skal få det sånn jeg vil. Heldigvis...
Hjertefamilien Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg måtte ikke tjene ekstra penger, fikk rikelig i veska mi før vi gikk på byen... Neste dag hadde jeg mer i veska enn da jeg gikk ut, så gudene vet hva jeg har holdt på med :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå