Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har fått henvisning til vanntrening fra legen min.. Men hvem skal ha den henvisningen? Skal jeg sende den et sted, eller skal jeg bare gå på trening og gi dem den? Og..sikkert dumt spørsmål; men jeg mååå ikke ha badedrakt på, må jeg? Jeg HATER badedrakter, og har tenkt å ha på shorts og bikinioverdel.. Og må jeg ha badehette? Hmm...mye jeg lurte på her, gitt..
whoopsie daisy Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg vet ikke hvor i landet du er, men i Oslo så sendes rekvisisjonen direkte til selskapet som har bassengtreningen. I oslo så er det f.eks Oslo Trimsenter eller Vestkantbadet (de har egne fysioterapeuter). Det er en god blanding av bikini og badedrakt så du kan velge det som passer deg best. Der jeg går så må man ha badehette...(kjempesexy), men det er mange som omgår akkurat den regelen da...hehe...
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Jeg går på vanntrening, men dette er det fysioterapeuten min som har "introdusert" meg for. Rekvisisjonen jeg fikk av legen var til fysioterapi, og en del av fysioterapeutens opplegg er vanntrening -i alle fall anbefaler hun oss på det sterkeste å være med på det. Og det er helt supert å være med på, -kjempedeilig! ) Men er det til fysioterapi eller vanntrening du har fått henvisning?? Ta kontakt med den fysioterapeuten som har ansvaret for vanntreningen der du bor, så får du nok mer info fra h*n. -Slapp av, du kan fint bruke bikini om du ønsker det, hehe. Orker ikke badedrakt jeg heller, så bikini funker heldigvis helt fint. Vi bruker uansett sånne spesial-flytevester som dekker hele overkroppen og rumpa. Skikkelig sexy... ;P Og badehette trenger du ikke. De fleste har ikke hodet under vann der heller, så bare ha en høy hestehale, så slipper du å måtte vaske håret. Håper dette besvarte noen av spørsmålene dine, kos deg med treninga! )
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Tusen hjertelig takk begge to - nå ble jeg mye klokere! En klok badenymfe, er jeg! Takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå