Gå til innhold

Engel på dagen, djevel på kvelden :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som har det sånn??? Stina er snart 4 uker, sover og koser seg på dagen og etter 19.00, ingenting er bra nok..... helt til hun sovner rundt 23.00. Er det dette som kalles kveldsvåking????

Sunny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saann var soennen vaar ogsaa til han ble 7-8 uker gammel. Da ble det sakte men sikkert bedre med soevnen. Jeg tror det er ganske vanlig, i hvertfall sa de paa hs det og at det ikke var saa mye aa gjoere med :)

Skrevet

samme her. jenta vår på 4 uker sover veldig fint på dagtid og er helt fantastisk snill når hun er våken, på kvelden er hun helt hysterisk til tider. av til roer hun seg ikke før ett -to tiden på nattan, fryktelig slitsomt. har prøvd / prøver å få inn rutiner på soving og spising men det fungerer heller dårlig foreløpig. håper det bedrer seg snart med natte søvnen.... sukk,.

Skrevet

likt her! om kvelden er hun bare blid på stellebordet! 7 uker..

Skrevet

Så bra det ikke bare var meg... Jeg lurte virkelig på om jeg spiste noe ille hver eneste dag slik at hun ble urolig... Hun er jo nemlig også en engel på natta :-) Jeg har begynt å la henne sprelle naken på et teppe, det er blitt tatt godt i mot faktisk. Har ikke satt i gang med veldige rutiner enda, gleder meg til å lese boken til "søvnKarin" og se hvilke råd hun har for oss småbarns (og småhysteriske førstegangsmammaer :-)

Vi får satse på at alt roer seg med alle babyene som har det sånn, det har vel en tendens til det.

Skrevet

Sånn var min også fram til 8 uker, da endret alt seg:) Jeg kalte det "helvetestimen" hihi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...