KristineH79 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Lurer litt på hvor den skal plasseres i viduet? Har aldri hatt noe m sånne gardiner å gjøre før...
bruse Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Tror egentlig du kan velge litt selv, men jeg har festet min på lista ovenfor vinduet. Stikker et par cm ut ut på listene på hver side.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har plassert det inni vinduet...altså fra karm til karm. Personlig syns jeg ikke det er noe fint hvis det er hengt utenpå vinduet/listene rundt. Men det er nå min mening....har liftgardin fra karm til karm og vanlig gardin utenpå vinduet! Håper du forstod dette
KristineH79 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Takk for svar, tenkte å ha de inni vinduet men ytterst, innerst, mitten???
Maria-B Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har liftgardiner som går inni vinduet, og noen som går på utsiden, alt etter str på vinduet. Syns begge deler er fint jeg
KristineH79 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Dytter og repiterer... Tenkte å ha de inni vinduet men ytterst, innerst, mitten???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå