bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 kan dere anbefale en god mascara som gir både volum og lengde?
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Chanel sin nye, den er så bra den, og jeg har peiling, for jeg har prøvd mange mascaraer;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 ok. hva heter den?
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er veldig fornøyd med Helena Rubenstein sin mascara - lash queen heter den . gir lengde og separerer vippene. så den anbefaler jeg på det sterkeste
Nyseryllikberta Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Kanebo 38g. Den er best fordi jeg slipper å se ut som en panda når det kommer til kvelden... Har prøvd ganske mange...
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg liker de fra L'oreal som har en hvit du tar på først og en svart eller brun du tar på over. "Double extension", heter den. Nydelige, lange vipper med volum. Rimelige er de også.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 chanel den med gummibørsten, eller max factor sin - den som de reklamerer endel for. Veldig god synes jeg! Og jeg har også vært innom de fleste.. men det spørs jo litt hvilke vipper du har da, mine er ikke av de lengste, og ganske tynne - men disse mascaraene gjør underverker for meg
MissAntrop Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Helt enig med Vestli♥Emilie♥ Lash Queen fra Helena Rubinstein. Fantastisk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå