Gå til innhold

datt jammen meg tilbake hit for 4 gang:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

søren, trodde den skulle sitte denne gang, men nei der mistet jeg i uke 7:-( da får vi vente på en syklus:-) hvordan går det her med derer da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så trist.. Er så dumt at sånt skal skje... Godt du har humøret oppe til å kunne begynne på nytt igjen allerdet.. Håper den sitter hos dere så fort som mulig..

Her går dt bra, venter TR 3 november...

Skrevet

Neeei så utrolig trist å høre!:( Å miste så mange ganger må være helt forferdelig. Imponert over hvor positiv du virker. Håper at du blir gravid igjen med én gang og at spira blir der i 9 mnd. Masse lykke til med prøvingen.

Skrevet

uff det var utrolig leit å høre.

håper d går rask for dere å bli gravide igjenn og at dn sitter løpet ut <3

Skrevet

nei positiv er jeg vel egentlig ikke, ser ikke for meg at jeg skal noen gang få oppleve å være høy gravid:-) men merker at jeg tar det bedre for hver gang jeg mister, helt tragisk at jeg sier dette men det blir en vane, kroppen er forberedt g vet hva den skal gjøre, og ikke minst psyken...en får liksom ikke sjokk lenger:-) men drømmer om å være gravid uten å blø og være engstelig:-) men hvem gjør vel ikke det:-)

Skrevet

Huff dette var virkelig trasig :( håper syklusen kommer raskt igang igjen og at det blir bebis på deg snart!!! Jeg synes det var fælt å miste, men kan faktisk tenke meg at det blir lettere, selv om det høres helt rart ut. Men forhåpningene blir kanskje ikke like store som første gang? Nei nå er det din tur med et smil fra lady luck!

Skrevet

Uff, det var trist og høre...

Jeg måtte også hoppe tilbake hit etter at jeg mistet for 1,5 uke siden(var i 8.uke). Var i grunn overbevist om at det kom til å skje,så fikk ikke sjokk jeg heller... Er rart hvordan man venter på at det skal skje! Nå skal vi bare vente på en mens(hvis vi klarer) før vi starter prøvinga igjen! Skal dere vente lenge.....?

Håper det går bedre denne gange hvertfall! Lykke til!!!:)

Skrevet

Uff da. Det var trist å høre.

Håper det sitter en spire spikret fast snart og at den ikke kommer ut før etter 9mnd.

Ønsker deg masse lykke til videre!

Skrevet

det var trist:( håper det går bra med dere!!!

Skrevet

takk for fine svar:-) kan kose meg her inne ja:-) jeg skal inn på sykehuset på kontroll og utdredning..så vi prøver ikke før jul regner jeg med, skal til syden 21.nov og vil ikke tenke på eggløsning og beina opp rundt jul heller:-) men skjer det så skjer det:-)

Skrevet

Må man betale mye for en utredning??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...