Gå til innhold

er det et symptom??????

klompen-81 ¤over terminr¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt mens murringer helt siden jeg fikk mens 8 oktober... har lissom hatt mens smerter både i rygg og mage i flere dager faktisk uker... litt sånn rar følelse... kan dette være et symptom på at det er boli ovnen???>

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.

Jeg vet ikke om du har testa eller hva du har enda, men jeg har det nesten sånn som deg. Første dag i siste mens var 7.okt.

Helt siden EL har jeg hatt murringer i magen, og litt vondt i korsryggen. Ettersom jeg pleier å ha murringer under EL, men ikke lenger enn et par dager, finner jeg det her litt nytt og rart :o

Men jeg klarer ikke å få meg til å tro at jeg kanskje er gravid, og er ganske sikker på at jeg får TR til helgen da jeg skal ha IKM.

Har du testet deg enda? :)

Skrevet

Hei begge to:-)

Gått å kjent etter her i havannen uke her nå...murringa begunte noen dager før jeg hadde beregna EL, og den holder på fortsatt...syns jeg har litt mer vondt i korsryggen i dag også. Men blir litt sånn at man tør neste ikke å håpe man er gravid....kan jo være TR som er underveis også:-(

Er så lenge å vente før jeg kan teste å...litt over en uke hvertfall...skal prøve å holde meg så lenge jeg kan;-)

Lykke til, håper TR uteblir....

*klem*

Skrevet

Ja se der, vi er fler i samme båt :)

Hva med deg da Deg&Meg&lillenurk, når skal du teste?

Jeg er nysgjerrig :)

Jeg tør ikke håpe, jeg regner meg det er luft i magen elle rnoe jeg, hehe.

Skrevet

hei hei... testet meg for vel en uke siden,men har vel funnet ut at jeg må vente enda lenger??! den ble negativ da.. vet ikke hvordan syklusen min er pga at jeg tok ut spiral 5 oktober. og da har eg ikke hatt skikkelig mens på 3 år... fikk som sagt mens 8 oktober. så skal kanskje vente med å teste??? til lørdag? når skal du teste i då?? tenk om vi faktsisk er det då???? weeehoo så spennende.. uff må ikke håpe for mye...

Skrevet

Altså, når du tester deg før mensen, så kan det for det første bli positivt. MEN, hører at det kan skje at man mister om mensen faktisk kommer. See? Dessuten, om man tester etter man ska ha hatt mensen, så er det mer hCG i kroppen, og det er jo det som slår ut på testen.

Eller, det kom sikkert ut litt feil, siden jeg er flink til å forklare ting litt feil, men skjønte du ikke så si det - så skal jeg prøve å forklare igjen :) Enten tester jeg fredag, eller, så venter jeg å ser om mensen kommer, siden jeg egentlig ikke tør å tro no anna enn at den kommer.

Tenker at murringene er luft eller no anna liksom. hehe.. Får vente å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...