connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hei. skal på gynekologisk avd. på sykehuset pga. store celleforandringer. Noen som vet om de også sjekker babyen i magen da? De skal jo tross alt inn der å rote... Kansje okei å se om det står bra til?? Noen som vet???
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har. Var 8+4. Men de sjekker ikke babyen sånn på rutine. Si fra med en gang du, så får du helt sikkert innvendig ul. Det tar bare få minutter, men han må nesten gjøre det FØR han begynner med celleprøvene, da dette gir blødninger.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 jepp..jeg må inn hver 8 uke igjennom hele svangerskapet å ta celleprøver....får ul hver gang jeg:) jeg har ikke hatt hatt noen blødninger etter at di har tatt å skrapt.....
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Ringte å spurte JM om innvendig UL i forkant av da jeg skulle ta celleprøven. Hun sa jeg bare skulle si fra til gyn at jeg ønsket det, men at jeg bør si fra med en gang, da skrapingen som regel gir blødninger. Det jeg snakker om, er ikke den "ordinære" celleprøven som "alle" over 25 år bør ta. Jeg mener den som de må ta dersom det er endringer i den første celleprøven... Bare så det ik blir missforståelser. Jeg blødde ikke mye... Men du er heldig som har sluppet det! Ring gynekologen å spør du! Så får du det svaret du er ute etter... :)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 jeg må inn ut på sykehuset å ta celleprøver pågrunn av kraftig forandringer som jeg har fått i forbindelse me svangerskapet så jeg skjønner hva du prater om...jeg skal ta dette hver 8 uke fram til jeg har født å må ta ny etter fødsel....dette er kjipt synes jeg for jeg begynner å bli rimelig lei sykehus etter hvert....hehe
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg vet, er det samme som hos meg... Kjiiipt ja, men det er jo også en betryggelse...
gravid me nr 8 :-) Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 ja d er helt sannt,d er en trygghet i seg selv da:) er glad do passer såpass godt på oss gravide også
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2007 okei. da må jeg si fra med en gang jeg kommer inn der. men han har sikkert dårlig tid som vanlig.... Jeg og har nemlig store forandringer i cellene. Legen trudde ikke de ville gå bort av seg selv. Hver 8 uke med prøver var mye. Er ikke så godt å ligge der i grunn. hm.... Gruer meg til fredag.
marinas skatt Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er inne til celle prøver og histologiske prøver( klipper bort noen biter ) hver 6 uke ca. Etter prøve takning "brenner " de med en slags pinne så det stopper og blø , nå går jeg på fragmin ( blodfortynnende) og blør mer / lettere enn vanlig. De tar vanligvis ultralyd når de er fredig med prøvene og det føles betryggende , for ikke særlig behagelige prøver da.......... Var inne til prøver i går og blødde ingenting etter "brenning", kom 2 dråper med rosa utflod omtrent. Jeg gikk fra moderate til grove forandringer på forrige prøve og er spent på hva gårsdagens prøve vil vise.......... Legen har et håp om at vi kanskje skal klare og klippe vekk mesteparten så det går tilbake av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå