piano♫ Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Om vel en time begynner foreldremøtet i musikkskolen, 4-åringen har starta på ei sånn førskolegruppe. På programmet står selvfølgelig valg av to foreldrerepresentanter som skal bidra til å arrangere diverse morsomheter... Og hvor mange bruker å møte på disse møtene? Neppe mange... Jeg anser det som veldig sannsynlig at jeg kommer til å bli foreslått som foreldrerepr., det er ikke akkurat rift om de plassene - og jeg er så HIMLA dårlig til å si nei. Hadde selvfølgelig vært lettere å ikke møte, men så er det ikke riktig meg det heller... *stille inn nei-knappen*.
Carnivale Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 ...er det så farlig å engasjere seg litt i ungene sine fritidsaktiviteter da? Er da neppe SÅ mye å gjøre.
piano♫ Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Absolutt ikke farlig - vil det gjerne også, men har rett og slett ikke tid nå, med full jobb, studier, foreldrerådet i bhg, komm.styre og form.skap (første periode). Noen ganger må man også lære seg å si nei, så ikke alt raser sammen. Neste år, gjerne. Men uansett: satser på å møte opp og heller si nei denne gangen. :-)
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Si "Nei, jeg har så mange andre verv nå" Dette klarer du ;-) Problemet er jo (som alltid) at det er de engasjerte foreldrene som møter opp på sånne møter, og som derfor må ta støyten. De "sløve" slipper unna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå