Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Sambo pleier å dusje med gutten vår.. begge to elsker det!! det er så lettvint i forhold til å fylle opp baljen med vann osv.. noen fler?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 ja vi gjorde det masse i begynnelsen, har glemt det litt. skal jammen begynne igjen, er såååå koselig!
En Prins + Prinsesse Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 jeg gjør det.. det er veldig koselig =) har gjort det siden han var 2 mnd jeg.. vokste fort ut av badebalja!!
Gjest Ut på tur Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Vi har gjort det lenge (hun er 10 uker) er utrolig enkelt i en travel verdag og hun elsker det... hun liker det bedre enn å bade Blir jo ikke olje i vannet så hun får av og til litt masasje med olje, og så bader vi i baljen snaut en gang i uken tenker jeg
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Vi gjoer det ogsaa ofte saann. Gullet elsker aa sitte og jakte paa vannstraalene mens han blir ren
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 ja når vi skal kjappe oss litt. er jo kjempekoselig. hun er 7 mnd snart. gjordt det hele tiden:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Åja, det er koselig :-) Vi gjorde det masse da hun var mindre og slet med kolikk.
beibiboom Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 jeg dusjer sammen med henne annenhver dag, og så bader hun en dag i uka:-) utrolig lettvint og greit med en dusj kontra bad...! det skal visst være bra mht babysvømming også-
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Vi har også gjort det siden han ble født,han liker det mye bedere en og bade.Mye lettere er det også..
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Nei, syns det er så vanskelig å holde han. Og hvordan får dere vasket håret og slikt med en unge på armen? Dusjer etter babysvømminga, men da må jeg ordne han først, også dusje og vaske meg selv etterpå. Ikke sjans i havet til at jeg får vasket meg skikkelig med han på armen.
Kosel Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Dusjet med mini siden han var rundt 4uker. Jeg kler av ham og lar ham ligge naken på matta på badegulvet utenfor dusjen mens jeg dusjer og vasker meg...han er storfornøyd der han ligger for han skjønner at han skal få være med inn etterpå Smører han med olje etterpå siden jeg ikke får hatt det i vannet. (det ville blitt farlig glatt...) Han elsker å dusje:) (3,5mnd)
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 javisst, har alltid dusjet med han og han elsker det. bade i balje hater han hehe:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 her går vi i dusjen sammen alle tre=) syns det er kjempekos og mini elsker det!
Gjest Ut på tur Skrevet 30. oktober 2007 #15 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vasker meg først, da ligger hun på gulvet på et håndkle... og tisser...hver gang jeg skrur på dusjen så begynner det å renne his henne men hun elsker å ligge der med stumpen bar Så dusjer vi sammen, håret hennes vasker jeg når jeg holder henne på skulderen.
FanteGuri Skrevet 30. oktober 2007 #16 Skrevet 30. oktober 2007 Vi dusjer me vesla nesten hver dag vi.. Bader bare av og til. Jeg bruker å la vesla ligge på stellematta, mens jeg vasker meg, så får hun komme inn i dusjen etterpå. Spreller med beina og koser seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå