Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hei,jenter! Vet noen om ammete hjelper? Jeg hålder på å miste melka og det er trist!!!!!
Gjest Ut på tur Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Oj, det vet jeg ikke. Men er jo verd ett forsøk. Jeg har bare hørt at det er bra for babyer med vondt i magen. Har du snakket med Helsesøster og med ammehjelpen ? http://ammehjelpen.no/
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Det er ikke så mye hjelp å få når barnet tar ikke pupp Jeg pumpet meg i 8 uker!!!!Og nå for jeg ikke mer enn 450 ml per dag ((
*smula* Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har kjøpt ammete på helsekost som inneholder anis, karve og fenikkel. Det er egentlig litt vanskelig å si om det hjelper, for jeg vet jo ikke hvordan det ville vært hvis jeg ikke drakk den. Men det er jo verd et forsøk.
Love my kidz Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jo jeg synes melkeproduksjonen stimuleres kraftig her i allefall. Drikker to kopper daglig. En formiddag jeg ikke laget meg te klarte junior å suge meg tom - og det skjer aldri ellers!! Kjøp det og prøv det du =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå