Gå til innhold

Februarmammaer i Oslo


Smulan76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvordan jeg skriver opp at jeg kommer på bim treff siden,men har hvertfall store planer om å komme:) holder det at jeg skriver her kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Hadde vært hyggelig å møte noen andre i samme situasjon i Oslo, men er dessverre bortreist den 22.nov. Håper det blir flere treff? Hvor gamle er dere som treffest? Synes det er litt hyggelig å møte noe på nogen lunde samme alder ( og ikke på 19 år...). Er selv 33 år og mitt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :o)

Vi møtes ca en gang i mnd, og ble enige om et treff i desember også, men vet ikke dato enda.

På sist treff var nesten alle rundt 27-32 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir gjerne med neste gang, når og hvor blir det? 22. Nov?

Må si det hørtes litt rart ut for meg som ikke har truffet noen av dere, vet liksom ikke hva jeg skal se etter når jeg møter opp? Kanskje se etter andre gravide der?? Er forresten 32 år og gravid med første:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Jeg spurte etter andre gravide nede i døra, og fikk beskjed om at de satt oppe. Si at du skal på bim treff så ser du oss:) men begynner vel å bli ganske tydlig på de fleste nå, så er vel tydelig hvem vi er i mengden.Er på egon på byporten. Selv er jeg 27 år, og gravid med førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Denne gangen vil jeg være med! Har hele tiden vært noe i veien, men nå skal jeg komme! Kjempekos å treffe andre februarmammaer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...