Gå til innhold

Svømmebasseng


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål, men er det greit å svømme i basseng? Tenker på bakterier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmoren min anbefalte meg å ta meg en tur i svømmehallen, da det er godt for kroppen å få avlastning..du blir jo mer eller mindre vektløs i vann... og det er god trening !:)

 

så lenge slimproppen ikke er gått, så er det helt trygt.

Skrevet

Tusen takk. Tror proppen fortsatt er på plass, så da gleder jeg meg til en svømmetur!

Skrevet

Jg går på vannaerobic for gravide og fysio instruktøren der sa så lenge vannet ik var gått er d ingen problem å være i svømmehall!

Skrevet

det er mange som sier forskjellig. jeg går på svømming 2 ganger i uka, og de sier det ikke er farlig, selv om slimproppen har gått. Mange som har gått der også på overtid. Så jeg svømmer......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...