Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Sikkert et dumt spørsmål, men er det greit å svømme i basseng? Tenker på bakterier...
Mamma'n til lille David Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jordmoren min anbefalte meg å ta meg en tur i svømmehallen, da det er godt for kroppen å få avlastning..du blir jo mer eller mindre vektløs i vann... og det er god trening ! så lenge slimproppen ikke er gått, så er det helt trygt.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Tusen takk. Tror proppen fortsatt er på plass, så da gleder jeg meg til en svømmetur!
KristineH79 Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jg går på vannaerobic for gravide og fysio instruktøren der sa så lenge vannet ik var gått er d ingen problem å være i svømmehall!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 det er mange som sier forskjellig. jeg går på svømming 2 ganger i uka, og de sier det ikke er farlig, selv om slimproppen har gått. Mange som har gått der også på overtid. Så jeg svømmer......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå