RockMyWorld Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Bruker citybagen nå, men lurer på når jeg skal begynne å bruke sportsdelen. Når begynte dere med det??
Hobbyfotografen og Em Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Prøvde den når hun var 5 mnd.. brukte den etterhvert mer og mer fra 6 mnd.
RockMyWorld Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Takk for svar:-) Flere innspill til dette???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå