dritgrei hei hei! Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 herreminhatt så romantisk og spennende det er... et program som handler om mennesker som møter kjærligheten på nett, og jeg kjenner det bobler i hele kroppen, og er fryktelig glad for at vi møttes på den måten. Spenningen - herremin hatt den SPENNINGEN.... venting, lengting, forhåpninger, redsel, og spenning....... Det skal svært lite til for å mane frem følelsen jeg hadde på gardermoen da jeg skulle fly for å treffe ham første gang.... helt ubeskrivelig... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Har ikke mulighet til å forstå hvor spent du må ha vært den gangen, kan bare forestille meg det. Jeg tror jeg hadde vært helt nervevrak selv:-) Har jo stort sett bare hørt om de tilfellene der det gikk fryktelig dårlig av single venninner;-) Men hvorfor er det ofte sånn at mange mennesker synes det er "flaut" å ha truffet hverandre på nett. For det er jo unektelig blitt veldig populært i en travel hverdag! Og se på oss her inne da.........say no more:-)
Maud Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Vanlig dating er jo spennende, spennende å møtes igjen og se om de samme følelsene er der i dag. Da kan jeg nesten ikke forestille meg hvordan det må være å skulle møte en som man på en måte kjenner og på en annen måte ikke vet om man kjenner i det hele tatt...
Tiggywinkle Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Høres spennende ut ja:-) Og etterhvert vedig vanlig. En av mine beste venniner har akkurat opplevd full klaff og big love på nett. Og akkurat som deg, forventning og spenning. Jeg har aldri nettdatet,men hvis jeg var alene ville det absolutt vært et alternativ... Det blir vel vanlig for barna våre, selv om jeg håper at de også får opplevelser ala flørting bak garasjen med prestesønnen....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå