Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Men sant og si så er det med et langt sukk jeg ser at jeg er blitt tilgodesett med en helt egen tråd. Tror jeg er blitt litt for voksen til akkurat denne siden. Kanskje har det noe med alderen å gjøre. Eller kanskje det faktum at jeg skal bli mor. Kanskje begge deler. Gjeeeesssp....... Hilsen NN 23:37 ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 ja, hvis det var så veldig viktig og få frem at du trengte en "reality (?) check", kunne man jo bare lage enda et usaklig innlegg på samme tråd.. hmm.. syns det var litt gjesp jeg også
Smånetta 14.mai Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Du er faktisk så over dette, så "for voksen til akkurat denne siden", at du lager en helt ny tråd på denne siden istedenfor å bare si det samme på den tråden du allerede er tilgodesett med... Rent bortsett fra at tanke og handling ikke helt henger sammen, så beviser du vel nøyaktig det motsatte av et du hevder når du lager en ny tråd, eller?
Ikkelektuell Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 For å følge opp ditt forsøk på å gjøre krumspring her, så burde jeg kanskje startet enda en ny tråd, men jeg er faktisk i stand til å lage et innlegg under ditt her. Grunnen til at jeg startet en ny tråd tidligere i dag var for å kunne fortsette diskusjonen uten å ødelegge den opprinnelige, uten at jeg husker hva for en tråd det var. Men det spiller i grunn veldig liten rolle, for du har herved bevist din manglende evne til å føre en normal diskusjon. At du tror du oppviser en enorm modenhet ved å unnlate å svare direkte på noe får stå for din regning.
Ikkelektuell Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 ...og signerer med dette også lillemartemammas innlegg, ser jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå