Faylinn Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Noen som vet hvor man kan kjøpe en slik stol som kan "slås ned" til å bli stol og bord? Det finnes både med og uten hjul vet jeg, men hvor?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hei Marianne! Hvordan går det med dere? Her er Jenny blitt stor og har stabbet rundt i 1 mnd allerede:) I morgen begynner jeg å jobbe igjen *gulp* . Seff er jeg blitt syk og har sittet på do i hele dag.. håper det har gitt seg til i morgen, tar seg ikke ut å ringe inn syk første dag i ny jobb eller fly på do hele dagen på jobb heller for den saks skyld.. uff.. Vel, vel ellers kan jeg jeg ikke hjelpe deg ang gammeldags stol, men finner sikkert en på finn. Får man kjøpt sånne nye tro? Eller er det en utgått greie? Jeg kan ikke si jeg har sett det noe sted hvertfall. Lenge til du skal jobbe igjen du da? Valgte du 100% eller 80%? Fått barnehageplass? Utrolig lenge siden jeg så deg sist.. da var jo lillemann bare en liten knert. Sikkert blitt en stor og fin gutt nå Klem
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg fant en slik stol på Fretex.. kjempe fin.. 200,-
Krepsen :) Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Vet at reflex og barnas hus selger sånne stoler, koster rundt 700kr.
Faylinn Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 Takk for tipsene! det er en venninde som skal ha stolen, og hun hadde hverken sett det på Babyshop eller barnas hus slik jeg skjønte. Brukt kan være engod løsning. Hei, kab! :-) Jeg begynner faktisk å jobbe i morgen jeg og! Men bare 40% da. Grunnen er at vikaren min er gravid og delvis sykmeldt, ellers skulle jeg vært hjemme til jul. Samboer tar over de dagene og er hjemme med poden. Det blir snålt. Sjefen spurte i dag hva trebokstavsinitialene mine på jobben var, og jeg husket ikke! Vi valgte 44 uker med 100% lønn, og jeg begynner å jobbe fullt 2. januar da sambo begynner fedrekvota. Har ikke søkt barnehageplass da vi venter til høsten med det. Mamma skal ha han noen dager, jeg jobber 80%, samboer tar noen feriedager og en venninde tar noen dager. Blir en kjempekabal, men jeg har lyst til at han skal være litt større. Lille-K er snart 7 måneder nå og har begynt å krype fremover. Han står på alle fire også, men har ikke helt skjønt dette med krabbing. Det er ikke noe hast da, han må jo fotfølges der han gnager på ledninger og kaster seg over kattematen. :-) Kan tenke meg det er litt jobb å følge en som går og snart løper! Moro med barn, men slitsomt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå