BabiKlar Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 IKM 2 nov.....klarer snart ikke vente lenger, vil så gjerne teste!!!!! såååå spennende:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har IKM 3 November.. Har ikke kjøpt test enda,for skal klare å vente denne gangen. For er sååå lei av å bli skuffa..
her er jeg Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 IKM 1/11 jeg. Men vet ikke om jeg tør teste...blir vel bare skuffa..Men jeg har ikke mange pp bak meg, så dette må bare læres.. Lykke til testere, gi oss goooode tilbakemeldinger!! Kan jo være smittsomt!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå