lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 er det vanlig? mange som opplever dette? gutten min har blitt så sutrete, skriker når han våkner enten han er sulten eller ikke.... gråter endel etter spising pga gulping.... og så er det om å underholde han frem til han skal sove igjen... er våken maks 2 timer av gangen, og da er det 80 % sutring og gråting, og 20 % smiling og leking... så er det tid for en dupp i vogna, da er dt skriiik, og vugging og sånn en god stund.. sover 40 min... så er det vugging med maks 15 min søvn mellom hver gang jeg må vugge.. (han trenger ca 2 timers søvn). o sånn går dagene.., legger han kl 20 for natta, da er det skrik ca 20 min, så sovner han, så er det våkne, skrike, trøste, sovne, i ca 2 timer, så sover han bra på fornatta, men sen natta og morgenen så er det minimalt med søvn... er dette normalt? har vært sånn siste 2 ukene nå....
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jenta mi er også litt sånn for tiden (hun er 11 uker). Jeg ville kanskje prøvd å legge han litt seinere. Hun her legges ca. ti og da sover hun gjerne til klokka 3-4. Men på dagtid blir jeg skikkelig sliten, så om noen har noen gode råd, så sier jeg også ja takk
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Begge mine har hatt økeperiode på den tiden.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 flere med erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå