vimsesvimsen Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Heisann! Jeg har sluttet på p-pillen for ei uke siden. Da hadde jeg tatt ferdig brettet og fikk da en vanlig pilleblødning. Vil den neste blødningen være en "ordentlig mens" da? Med eggeløsning ca 14 dager før blødning?
Håperpåønskebaby Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 i utgangspunktet ja. Men hos noen kvinner kan det ta opp til et år eller to før man får eggløsning igjen og menstruasjonen blir regelmessig, særlig etter lang tids bruk..
Nummer tre <3 Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 bare ha masse sex!!! hehe jeg har to kollegaer som begge ble gravide rett etter de slutta på p pilla etter å ha gått på pilla i mange år (over 10 år)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Hos meg har alt fungert som det skal så vidt jeg vet etter endt pillebrett og slutt...Hadde da gått på pillen i ca 8-9 år. Slutta i juli og begynner ikke prøve på barn før i desember men mensen blir bare sterkere og sterkere som den var før. Hos deg selv må du bare se hvor lange sykluser du får og så skjer EL sånn ca midt i syklusen. Men alt er veldig individuelt så er enig med dolcevita;)
lille +gutt Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 ser jente 18 nevne dette med at det kan ta lang tid før man får eggløsning og ordentli mens igjen etter p pille slutt. æ opplevde at æ gikk 8 mnd uten ordentli mens engang æ slutta me p pilla, nevnte det her til legen min i forje mnd men han si det ikke stemme og at det måtte vær noe annet som gjorde at æ ikke hadde mensen, stress eller sia æ e ganske tynn.. men æ har hørt det så mange ganga at p pillan kan gjøre så man ikke får ordentli mens med det samme. noen som vet, skremme mæ at det ser ut til at legen min tar feil her?
Nummer tre <3 Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 eneste jeg vet er at jeg hadde veldig uregelmessig mens etterpå.. men tror det er mer normalt å ha uregelmessig enn regelmessig når man ikke går på p-piller.. de pillene gjør syklusen så robot-regelmessig.. jeg tror også at kroppen trenger litt tid på seg på å komme ordentlig i rytme etter p pillebruk.. men har ikke snakket med lege om dette.. hør med andre leger hva de sier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå