Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 luktende dritt med engang,det er jo sikkert veldig forskjellig fra person til person da,men som dere er fornøyd med? Før jeg ble gravid kunne jeg nesten svette ihjel,å ikke lukte noenting,aldri hatt no problem med det,men etter vesla kom så syns jeg det lukter av meg hele tiden:( til og med med engang jeg kommer ut av dusjen noen ganger..! Noen flere som har/hatt det sånn?
Gjest Ut på tur Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 cliniq (eller hvordan det staves) sin grønne uten parfyme er det eneste som fungerer på meg...
msola Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg sverger til Biotherm sin... Kjempebra til meg iallefall...
nutri Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Dermica, fra apoteket! Finnes med og uten parfyme. Frisk lukt. Inneholder ikke alkohol og ingen fargestoffer.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 her var det mange svaar..tusen takk alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå