Gå til innhold

Tips mot luft i magen ( "trykking hos baby" )?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille pia vår er plaget med luft i magen, og trykker mye... særlig på natta. Dette gjør at jeg ikke får noe god nattesøvn, og blir ganske sliten av dette.

Skulle gjerne visst hva jeg kunne gjøre for å få gjort noe med dette..

Nene som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det luft da? Trodde det bare store ting på gang. Gutten min trykket hele tida de første ukene (bæsja heeeele tida også da), men han skrek ikke, så vi lot han bare få holde på.

Skrevet

glemte å si at hun er 6 uker... tror det er luft siden hun fjerter mye, men vet jo ikke sikkert.. gikk det lang tid før d bedret seg?

Skrevet

Hei. Har hørt at det skal hjelpe med fernikkelte. Enten at du drikker det selv eller gir litt på flaske.

Gutten vår hadde en del luft i begynnelsen. Det kan hjelpe å massere magen rundt navlen i sirkler med klokka. Hvis dere er veldig plaget kan det hjelpe å gå til en kiropraktor. Vi var en gang med lillegutt og det hjalp mye.

Skrevet

slik holdt lillepia mi åsså på, å det ble bare værre, har veldi mye vondt og plages med å få ut lufta, holdt på å gå på veggene hær, så mye skriking. hun fjerter mye, å har slike tak, tydelig at det er magen. hun har vært hos fysioterapaut noen ganger nå, og det hjelper litt. der lærte jeg å massere magen hennes. oppover på høyre side, og nedover på venstre,og så presse bena mot magen, det hjelper litt det. :)

Skrevet

Det bedret seg da han var rundt 2 mnd. Men du skriver ikke om hun har vondt eller ikke. Hvis hun har det, så har du fått tips fra andre her, ser jeg :) Hvis hun bare trykker uten å ha vondt, så går det sikkert bra.

Skrevet

Gå inn på babytv, der blir det vist hvordan man skal massere magen til babyen. Dette fungerer fint på vår lille, samt at jeg drikker ammete hjelper noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...