mayaya Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Mini hadde et uhell, så jeg måtte stappe posen i vaskemaskinen. Men hva gjør jeg nå? Satte på uten sentrifugering i første omgang, kan jeg sette på mye sentrifuge eller? Help me...
mayaya Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jaa - det var det jeg lurte på, om jeg kunne sentrifugere den litt, sånn at den ikke er heelt blaut liksom :-) Tror du jeg kan sette på laveste sentrifuge (400) 2 ganger?
lenej :o) Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 ja, det skulle no gå bra da vettu bare ikke kjør den på fullt. den overleve da, men kan komme ut litt tynnere bare...
mayaya Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Åketi dåketi Kanskje jeg kan fylle i mer for hvis det blir for gæli :-p Ribbe en føggel og fylle den med dun? Mini kommer til å bli såå skuffe når posen legges bort for vintern :-/
Avisa Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Så fine poser da!! Hadde jeg hatt baby nå skulle jeg jammen ha bestilt en. Kanskje jeg må ha en sånn dukkepose til lillemor sine små!!
mayaya Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 Ja, mini elsker sine, har 2 han.. hihi Og både kosepose og dukkeposer blir å finne under trær i slekta i år :-p
lenej :o) Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 hehe, du får heller sende den til meg, så fore eg den på nytt vettu :) fugla inni der trur eg ikke er så deilig, bedre med fiberfyll du treng ikke å pakke den bort til vintern, vi bruke den i bilen da å inn å ut av den
mayaya Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2007 Bilen ja! >At jeg ikke har tenkt på det!!! :-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå