Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Da kan dette være tråden for oss som er stolte over at vi greide å bite tenne sammen og fotsatte ammingen selv om det har vært tider da en skulle ønske en var ferdig!
MissAntrop Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Så fint for deg da! For min del og sikkert mange andres her inne så var det ikke akkurat utholdenheten det stod på som gjørde/gjør at vi ikke ammer. jeg er stolt over at jeg gjorde mitt beste for å få det til og enda mer stolt over at da jeg mista melka kunne med hevet hodet si at jeg har et flott barn som får mme og det skjemmes jeg IKKE over!
LINDA*** Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Nå kom du jammen meg ut av skapet! Ære være deg, anonym. Godt å ha noe å være stolt av da. Sjelden man får skryt av nabo'n. Dumt du er anonym da.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Fordi da kan dere heve dere over alle oss som har hatt STORE problemer? Man kan ikke bestemme når man skal miste melka og lignende vet du! TÅPELIG!!!
mayaya Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jaha? Joda, jeg er da forsåvidt glad for at mini bare har fått mm, men jeg står da ikke og påstår jeg er stolt over at han IKKE har fått mme.. Makan! Lite frekk, må jeg si!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Hvorfor skal ikke vi som har vært så heldig med ammingen få være stolt? MÅ vi gjemme oss bort fordi det finnes noen som har problemer med amming og ikke får det til? For dere som er stolt over at dere heller gir kjærlighet så finnes det en annen tråd. Jeg har nemlig gitt BÅDE kjærlighet og MM! HI
Turid Laila Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Tror ikke denne tråden funker slik du hadde håpet. Selv om jeg egentlig tror at du bare ville skape debatt. Mulig du er stolt av det. Jeg derimot er stolt over at gutten min er god og mett og at jeg klarte å amme i tre hele mnd, for min mor klarte nemlig bare i en mnd. Så jeg hadde melk lenge Nå er gutten min god og mett, blid som ei sol og rund og go'! God og mett var han sjelden lenge av gangen på slutten av min ammekarriere gitt. Oi det ble mye god og mett
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Er det frekt av HI å være stolt over sine prestasjoner, hva hun har greid? Tror ikke hun står på gaten og roper det ut.
mayaya Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Snu det på hodet da, så blir det bedre. Ja - jeg er kjempeglad for at jeg har fått til å amme, og at mini har fått mm hele veien. Men - om han hadde fått mme, hva så? Det er da ikke noe giftstoff heller! Ungen må jo ha mat! Mette unger er (for det meste ) glade unger.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Måtte bare ha en slik tråd,siden det allerede er en tråd her om de som er så stolte over å bruke MME. Er helt enig om at hovesaken er at våre små blir gode og mette, og hvordan det skjer er opp til hver enkelt forelder. HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 For meg hadde det følt som et nederlag å måtte bruke mme siden jeg har nok mm. Og at jeg føler det slik, betyr ikke at det skal være slik for andre. HI
Taram har gutt&jente Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Det er flott å være stolt over noe man har oppnådd, men samtidig rakker du jo ned på alle som har gjort annerledes enn deg. Ikke særlig intelligent med tanke på at det finnes tusen grunner til å ty til en flaske mme.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 Om du har lest hva jeg har skrevet lengre oppe står det "Er helt enig om at hovesaken er at våre små blir gode og mette, og hvordan det skjer er opp til hver enkelt forelder." Har også skrevet at selv om jeg føler det slik, betyr ikke det andre skal/må gjøre det. Så jeg ser ingen steder at jeg rakker ned på dem som gir noe annet enn mm. Så tror ikke du er den rette til å komme å snakke om intelligent her før du leser alt! HI
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 blir folk aldri lei av denne diskusjonen? hvorfor skal dere gni det inn? jeg bet også tenna sammen, men det hjalp ikke gitt! måtte gå over på mme alikavel )
Gjest Ut på tur Skrevet 29. oktober 2007 #15 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er stolt over at jeg gir datteren min litt mme hver kveld så hun skal slippe å ha det vondt fordi hun er sulten Jeg vil bare det beste for mitt lille gull derfor velger jeg å gjøre det sånn
lenej :o) Skrevet 29. oktober 2007 #16 Skrevet 29. oktober 2007 Dette er til HI-anonymen: Så flott!! så utrolig flink du har vært! :) skryter litt over deg, jeg og jeg har ikke klart det selv, men du verden, så flink du er. jeg klarte det ikke ,det gjorde så vondt å amme, så jeg er nok ikke så flink.. så bøyer meg i støvet for deg!!! :):)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #17 Skrevet 29. oktober 2007 Takk Da har fått min daglige dose med skryt, så nå kan jeg slutte å diskutere;) Synes ikke du er noe.. okej..litt dårligere, men ikke mye.. hehe.. Som jeg skrev lenger oppe så mener jeg at fortsatt det viktigste er at de er mette og fornøyde.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #18 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg skjønner at du er stolt, og det hadde jeg også vært hadde jeg fått til amminga. Men det gjorde jeg ikke, og jeg er like stolt for det. Jeg har en superblid unge, og jeg er faktisk glad jeg ikke ammer nå. Frister ingenting med sprengte pupper, våte ammeinnlegg og det å skulle ha fram puppen i tide og utide og overalt. Men det var meg da....
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 29. oktober 2007 #19 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg ammet jenta vår til hun var 14 mnd, aldri mme... men med gutten min nå, så måtte jeg gi meg før han var 5 mnd, fikk lite melk og han ble illsint når jeg la han til, var ikke sjans.. så her er det bare mme, kjenner jeg får littt vondt i magen når jeg leser sånt som dette, du mener sikkert ikke noe vondt med det,men jeg skulle gjerne ha ammet lenger:( Så det er ikke alle som gir opp pga at de ikke holder ut...
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #20 Skrevet 29. oktober 2007 Det har du jo all grunn til. Jeg har ikke lest svarene på denne tråden, men tipper at det er endel som hisser seg opp. Ikke at jeg kan skjønne hvorfor egentlig.
Frk. Vable Skrevet 29. oktober 2007 #21 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg kan ikke si at lillegutt ALDRI har fått mme, vi har jo hatt barnevakt noen ganger, så han har smakt det. Men jeg er likevel kjempestolt over at jeg fremdeles ammer ham!!! Han er 6 mnd, med eldste mistet jeg etter 4 mnd. Så jeg melder meg inn i "stolt-over-mm-"klubben din!!! Er så glad jeg ikke har gitt opp denne gangen!
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #22 Skrevet 29. oktober 2007 Du har all grunn til å være stolt Er stolt av det selv jeg, store flotte gutten min, kun på morsmelk.. Men, jeg trengte ikke streve, svette eller slite da, ammingen har gått som en lek, bare kos hele veien, og melk har jeg hatt mere enn nok av. Men, til de hissigproppene som gir erstatning... det er ikke hån mot dere, men vi som ikke trenger erstatningen må få lov å være litt stolt også... eller for å si det på en annen måte, vi som ammer må få lov å være stolt av det !
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #23 Skrevet 29. oktober 2007 Hvorfor er du stolt av det? Krever ikke akkurat særlig mye IQ å amme, da...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #24 Skrevet 29. oktober 2007 Ikke sant, det er det jeg også mener. Selv om vi er stolte over det, så betyr det ikke at vi ser ned på dem som ikke gjør det. Vi må jo også få være stolte uten at vi blir sett på som mobbere, eller at vi sitter og hoverer over det.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #25 Skrevet 29. oktober 2007 Kjære deg anonym, Jeg er sinnsykt stolt av sønnen min også jeg, krever ikke mye IQ det heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå