Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg var hos lege på førstegangskkontroll da jeg var 12 fullgåtte uker. Skal gå til jordmor ellers og fikk time allerede 2 og en halv uke etter første legetime (det var hun som tok telefonen på sentralbordet hos jordmora som foreslo denne og mente det var riktig.) Er ikke det litt tidlig egentlig?
Labambie Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Kommer veldig an på hvor i landet man bor.. Her er det vanlig med legetime i uke 12,da tar de obligatoriske blodprøver, skriver på kortet osv.. Ahus vil ikke ha prøver fra noen under 12 uker... Så skjer det ikke no før ultralyd i uke 17-19. Så er det kontroll hver 4.uke etter det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå