Gå til innhold

Eksamenslesing med baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig? Venter min første og aner ikke hva jeg kan forvente å ha tid til. Blir det tid og overskudd til sånt og eksamen ca 6 mnd etter fødsel, evt ett år etter fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en eksamen når sønnen min var tre måneder og en når han var åtte måneder. Det var absolutt lettest å lese når han bare var tre måneder, for han var mindre aktiv da, men allting går. Det fungerte fint for min del, men det er klart at jeg hadde en mann som kunne ha ungen slik at noen timer hver dag så bare leste jeg. Ellers så passet jeg på å lese hver gang ungen sov osv. Jeg måtte bestemme meg for at dette skulle jeg klare og si til meg selv at vaskingen ikke gikk fra meg, men at den bare måtte vente litt.

Håper du fikk noe ut av dette. Lykke til!

Skrevet

Takk for svar. Greit å se at det er mulig. Jeg kan velge om jeg vil ta den på høsten eller våren, så da har jeg også mulighet til å se an hvordan barnet er.

Skrevet

Er du strukturert og får en grei baby, kombinert med en flink pappa går det fint. Jo før du gjør unna eksamen jo bedre. Jeg fullførte min utdanning (mastergrad) med to babyer med 3 år mellom på normert tid. Alt er mulig, kun du sekv som setter begrensning. Når jeg ser meg tilbake er jeg ganske imponert over meg selv og er glad for at jeg med denne babyen bare skal ha fri. Uansett, lykke til og prøv å se om det går, hvis ikke er det lov til å utsette eksamen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...