Gå til innhold

Lurer på noe ang formen utover i graviditeten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal levere en masteroppgave (30 studiepoeng/ett semesters oppgave) i april 2008. Har termin i første del av mai. Når burde jeg satse på å være ferdig med oppgaven? Tenker på ubehageligheter med stor mage, plager osv. Føler at det blir litt ambisiøst å satse på å bruke hele tiden og ikke være ferdig før 2-3 uker før termin. Vet at det ikke er noe fasitsvar på dette, men ønsker innspill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike spørsmål er vanskelig å svare på(som du selv sier). Jeg "danset" meg gjennom mitt forrige svangerskap. Hadde ingen plager. Følte meg stor og tung på slutten, men jobbet helt frem til fødselsen(på kontor). Jeg hadde med andre ord ikke hatt vanskeligheter med å skrive en masteroppgave.

Denne gangen er jeg mye mere sliten. Jeg har en krevende jobb, samt et lite barn hjemme. Jeg har selv skrevet en masteroppgave, så jeg vet at det er krevende - men jeg tror ikke du vil få noen problemer med å fullføre den, selv om du får noen av de plagene jeg har nå.

I tilfelle du føder før termin, så ville jeg nok satset på å ha oppgaven klar 1 måned før termin.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...