rigmora :-Oline-: Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Om eg bøyer med litt eller går opp trapper eller øker farten litt, så får eg kynnere..? er d vanlig å få d so ofte ?
*1+1=2 små* Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 får det ofte om jeg gjør brå bevegelser, de skal gå bort igjen om du endrer stilling(altså setter deg, eller legger deg annerledes). Hvis jeg reiser meg fort kan jeg få kjempe vondt, men går over igjen!
Adriansmor med tulla Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Ja har det jeg åsså...veldig slitsomt i lengden for de kommer så ofte... åsså må jeg på do etterpå...kjekt når man er på kjøpesenter alså.. hehehe
Tussa og Sofie Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg og, hver gang jeg tisser, eller bøyer meg ned ellers omtrent hvert 15-20 min. gjennom dagen og kvelden. Må stoppe opp for å bøye meg fremover, det er ikke godt synes jeg. Drar så sinnsykt i "understellet"
hege31 desember baby.har født. Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 jeg har kynnere hele dagen. også når jeg sitter i ro. ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå