Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Er det noen andre som plutselig ligger over normalen, og som ikke har gjort det tidligere i svangerskapet? Min ligger nå over det grønne, og tidligere har det alltid ligget midt på den røde streken...
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2007 ingen??
tigerlilja Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Er i uke 31 og fikk beskjed om det samme i dag, hos legen. Ble bestilt ekstra Ul- time, men i følge legen er dette mest for å være på den sikre siden, siden alle andre prøver er normale(noe hovne legger da). Ble litt usikker allikevel, vil helst at alt skal gå etter "skjema". Du har jo kommet lengre på vei, så jeg vet ikke om det kan sammenlignes helt, men i følge legen vokser det i rykk og napp. du kan jo høre med jordmor evt.
Bdancer Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er i uke 36 og har sf-mål på 37...altså over det grønne feltet og utenfor normalen. var akkurat over i uke 28 og jordmor sa da at hun ikke ville si jeg kom til å få noe stor baby før jeg eventuelt forsatte å ligge over ved neste kontroll, for man vokser i rykk og napp. neste kontroll da i uke 32 lå jeg akkurat innenfor det grønne feltet, men nå er jeg utenfor igjen... spurte da siden det er så høyt, men hun sa det viktigste var at kurven var gjevn...
Bdancer Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 jeg spurte om jeg kunne få en ul-time for å se hvor stor babyen er,,, men jeg bor i oslo og her får man ikke flere ultralyder enn den ordinære om man ikke misstenker at noe er galt. og så lenge jeg kjente liv og hjertelyden var ok så fikk jeg ikke noe ul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå